reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
don Bosco

don Bosco

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rád mladých a záleží mi na ich dobre a na ich duši. Dnes žijem prostredníctvom tých, ktorí sa rozhodli vykročiť podobnou cestou životom ako ja - v saleziánoch, saleziánkach, dospelých i v samotných mladých. Prispievať na blog budú v mojom mene viacerí z nich. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáZ môjho životaO výchoveDobrovoľníciV školeMládežnícke strediskoS RómamiDeti

reklama

Z môjho života

Vyrastal som bez otca

don Bosco

Vyrastal som bez otca

Keď som mal dva roky, zomrel mi otec. Zabilo ho. Žiaden tragický incident: príliš horúce leto, spotená košeľa a následne práca v chladnej pivnici.

  • 22. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 235x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu